Dator > hur man köper dator minne för t6528

• hur man köper dator minne för t6528

• Den T6528 är en stationär dator som tillverkas av eMachines. Med endast 512 MB minne som standard på denna modell, uppgradering skulle definitivt förbättra prestanda, snabbhet och funktionalitet. När du köper minne är det viktigt att köpa rätt typ

Minnesspecifikationer

Det viktigaste att veta om man köper minne är den rätta typen att köpa. De T6528 tar upp till 4 GB DDR PC3200 minne. Varje minneskortplats kan innehålla upp till 1 GB RAM. När du köper RAM, du måste köpa denna speciella typ-DDR PC3200 -. Uppgradera T6528

Var kan man köpa

Även om du kan hitta RAM på en lokal dator butik, kan det vara snabbare och mer bekvämt att handla online. Enkla skriv något i stil med "eMachines T6528 minnesuppgradering" i din sökmotor val, kommer några av de resultat som kan förväntas bli webbplatser för att köpa minnet.

Överväganden

Var du köper RAM, spara kvittot. Om du av misstag köper fel sorts eller RAM är felaktig, kan du kanske att byta ut det mot nya RAM.

Previous:Felsökning min oki b4400 Next:Hur återställer jag en Toshiba SD-r2312 drivrutin?

Relaterade artiklar

• mitt grafikkort kommer inte att installera
  • hur du slår på Bluetooth på en XPS M1530
  • hur man återställer en zebra 2348 CTP
  • hur du ställer in en Dell Latitude dockningsstation
  • dataåterställning
  • hur du lägger till virtuella skrivarportar
  • laptop laddare adapter tips
  • hur du ställer in en andra skärm för en Acer Aspire One
  • skrivare kompatibel med Ubuntu
  • hur man startar och återställa en Acer Aspire One-serien