Dator > Lägga till en grafik kortet till ett eMachines t2862

• Lägga till en grafik kortet till ett eMachines t2862

• Den eMachines T2862 är en del av eMachines budget dator linje. Denna dator har en Intel Celeron D-processor och är utrustad med en integrerad Intel-grafik processor. Om du behöver mer kraft, kommer T2862 med interna kortplatser så att du kan uppgradera sina videofunktioner

Du behöver:.
    Kryssmejsel

1
    .
    Stäng av eMachines T2862 och vidta alla kablar ut på baksidan av målet.
    2.
    Vrid T2862 så baksidan vänd mot dig. Ta bort skruvarna på höger sida av ryggen för att frigöra sidopanelen. Dra sidopanelen mot dig, lyft den något så den glider av helt.
    3.
    Avlägsna metall luckan bredvid PCI-kortplats som du vill installera ditt grafikkort. Håll skruven från luckan.
    4.
    Skjut dina PCI grafikkort i PCI-platsen med fast och jämnt tryck. Kortet är korrekt installerad när den rör sig bara lite upp och ner i skåran. Säkra kortet genom att skruva fast den i hålet där luckan var belägen.
    5.
    Följ kablarna från nätaggregatet tills du hittar en fyra-pin strömkontakt med något fäst vid den. Sätt den här kontakten på baksidan av ditt grafikkort. Skjut panelen igen, pressar upp något som du gör. Skruva in den och koppla in kablarna.

Previous:hur man byter HP moderkortet k8n8x-la Next:hur du ansluter min laptop till min tv

Relaterade artiklar

• hur man kan stoppa Photoshop Elements från start när fotot minneskort
  • hur man byter ett e-maskin switch
  • hur du tar bort en LCD från en T30
  • problem med Apple bärbar dator
  • hur du ställer hp deskjet C4400 serien till enda patron läge
  • hur man använder min Sony Bravia som en andra skärm till min Dell XPS aio pc
  • disk till disk backup-system
  • hur du återvinner Gerber folie patroner
  • hp pavilion ze4942 notebook pc specifikationer
  • högtalare för att lägga till en bärbar dator